2014年3月22日 星期六

2014 新春日本中部6天之旅 day 5

第五天的清晨....嚇!貢大雪嘅。。


浸泡後,吃個豐富早點!


巧中意日式沙律醬油的~

出面仍下着大雪....巧大粒雪呀

要借用酒店傘子外出....及影相,嘻嘻


黑白相,好有feel呢~.~

搭乘酒店shuttle bus 去「宮川朝市」。
逗留時間約一個鐘,跟住司機會黎接番我地去酒店。
呢到其實係市集,有手信店。



炸蛋白

飛驒牛串,oishi呢

飲杯coffee食個包,暖哂!


返到酒店check out, 攞行李,攞車。
出發去下一站「白川鄉」世界文化遺產 合掌屋。

沿途仍然很大雪啊


到達民宿「大田屋」
因時間尚早,未能辨理check in。我同黎生向宿主打過招呼先,等佢知道我地到左,留番D房比我地呀!
佢話今日好大雪,叫我地換上長boot。又借出多對boot 比我地D團友們,很窩心體貼呢!

大家換鞋喇...

由於大田屋在山腰,幾分鐘車程就上到山。襯天色未暗,早D去「荻町城跡展望台」影相先。
其實此時大概只是中午時份!

大雪,令合掌屋頂鋪上一層白雪,份㚈美麗。但美中不足是雪落不停,天色又開始分暗....-_-#
慶幸早D上山咋....一陣在山腳望上黎,連展望台都唔見影呀!


過隔離間手信店逛逛

泊低架車喺民宿,行落山!

就喺呢間食堂午飯先!



有食力,有體力!
白川郷周遊一圈,大概需時兩三粒鐘啦...出發!



好攰喇,返民宿休息一下,再預備食晚飯!

飛驒寶寶,無處不在!

我地既房間@@
大田屋共有五間房。我們這團已佔了4間房啊。餘下一間, 有個大叔入住。


晚飯開動!


民宿膳食算唔錯了,係呢個天婦羅凍左D。無法啦,家庭式煮食嘛。


飯後各自返房休息一會或去沐浴。
因為得一個浴室!

我同黎生又賴死喺lobby....
睇下電視,嘆下㗎啡囉。八掛下宿主生活及同另一住客阿大叔閒談交流下囉!
出得黎行、預左唔早訓....


最後一晚既宵夜,仍是你@@
與阿大叔一同分享!


唔知大家係咪唔慣早訓,個個都出返黎大廳坐, 一齊睇新聞。仲攞哂D零食及杯面出黎,延續大食八人組之名。阿大叔都走夾唔呌,good night zzz


呢幾日東京好大雪,成田機場都要關閉。好多人要濟留!
萬幸,對我們不受影響!

民宿須然提供暖爐,但被子內有個熱騰騰既硬物,放在腳底取暖。
第二朝打開盒子看,原來內裡放著一舊熱石啊。這就是合掌居民暖包嚒。。






















































































沒有留言:

張貼留言