2015年5月13日 星期三

2014 沖繩五天之旅~Day 2

2014.12.7 (Sun)
第二天早上,攞埋行李等OTS 人員接往附近營業所取車,開始3日自駕遊。
上網找租車公司時,見OTS有pick up服務咁窩心。而還車站又在我地住既酒店隔離,價錢又差不多…咁,無理由唔揀佢啦!

OTS服務員接我地去營業所…gogogo
今次我地租呢款hybird環保車,大架D,坐得舒適D。原來,真的很慳油架。
自駕遊第一站~泊市場

無想像中咁多海產及不是太多店舖提供即買即食服務。不過有好多刺身及便當啊。


我地最终選擇去呢間食店,吃早飯。

好多葱啊

沖繩名物~海葡萄

開車去第一個景點~ 殘波岬

今日天氣好好啊


經過御菓子御殿。
咦,佢好似呼喚我地喎…入去走轉吧。

红芋雪糕。
红芋究竟係蕃薯定芋頭呀><



到喇…真係曬到阿媽都唔認得。


去旅行,除左觀光,就係食,食,同食喇。
第n餐又開動喇。

唔好見無咩人,以為唔掂擋呀。查實我地成2点幾3点先到埗,午市D人食飽飽走哂啦。

日本唔同香港啊


嘩! 海膽芝士焗龍蝦,唔講得少,堅好味。
呢個亦係我地黎既原因。

鳗魚飯都好正啊。

牛舌被比下去,遜色左D。
但價錢同份量,真係喺香港食唔到。

去第二個景點啦,食咁多野要消化下先得。

萬座毛,呢個地標,是必需要到的。
如果唔黎影下相,怎能說去過沖繩呢,
係咪。

遠處就是今晚落脚点,

ANA Manza Beach Resort Hotel

Check in 後,周圍行下先。



晚餐,我地去食琉球之牛啊,oishi…


去片…無野講。


牛肉刺身壽司


第二天在這片和牛下结束。



  

沒有留言:

張貼留言